0,00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

RON
  • RON
  • EUR
0,00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

AcasăTermeni si Conditii

Termeni si Conditii

  1. Denumirea site-ului si societatea care il gestioneaza

Societatea UNIVERSAL GRUP S.R.L detine si administreaza website-ul ( denumit in continuare CONOX), in calitate de vanzator, cu sediul social in Municipiul Constanta, str. Industriala nr. 6, Logistic Park, judetul Constanta, inregistrat la Registrul Comertului cu numarul de identificare J1999000995139, Cod Unic de Inregistrare RO11655499.

Prin prezenta, aducem la cunostinta toti termenii si conditiile de utilizare a site-ului precum si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul acestuia dar si a politicilor de livrare si retur. Pe cale de consecinta, va rugam sa cititi aceste conditii in totalitate, continuarea vizitarii site-ului presupunand ca sunteti de accord cu acestea.

Termenii si conditiile cuprind toate drepturile dar si obligatiile partilor ce rezulta din incheierea contractului de vanzare-cumparare incheiat intre subscrisa, in calitate de Vanzator si un Cumparator prin intermediul website-ului mai sus mentionat.

CONOX isi rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica sau adauga in parte sau in intregime Conditiile, Termenii, Preturile produselor. Utilizatorul confirma ca a citit si a acceptat aceste Conditii si Termeni in totalitate.

Intregul continut al acestui website ( imagini, grafica, simboluri, marci comerciale, logo-uri si alte asemenea), elemente de grafica web , scripturi, programe si baza de date este proprietatea exclusiva a CONOX si este aparat de legislatia in vigoare a protectiei drepturilor de autor. Prin urmare, folosirea oricaror element fara a avea un acord prealabil, scris, din partea detinatorilor de drept se pedepseste conform legislatiei in materie. Continutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, transferat , distribuit, republicat sau copiat fara a avea un acord expres scris, in prealabil din partea reprezentantilor CONOX.

  1. Definitii

Contract de vanzare – orice contract in temeiul caruia comerciantul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste ori se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii conexe acestora; Termenii si Conditiile devin parte integranta din contractul de vanzare.

Cumparator consumator – orice persoana fizica care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site, intelege a incheia contract de vanzare iar scopul achizitionarii este altul decat cele specifice profesionistilor, avand calitatea, potrivit legii, de consumator (denumit in continuare “Cumparatorul“.).

Cumparator profesionist – orice persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitatea care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, intelege a incheia un contract de vanzare iar scopul achizitionarii este specific activitatii sale comerciale sau profesionale, neavand potrivit legii calitatea de consumator (denumit in continuare „Cumparator profesionist“).

Canzator – societatea subscrisa care se obliga sa transmita proprietatea unui bun in schimbul unui pret pe care cumparatorul se obliga sa-l plateasca, respectand obligatiile ce ii revin din cuprinsul termenilor si conditiilor dar si a legislatiei in material protectiei consumatorilor.

Relatiile juridice dintre Vanzator si Cumparator care nu sunt in mod expres stipulate in acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de prevederile in vigoare ale art.1650 si urmatoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonanta Guvernului nr.21/1992 privind protectia consumatorilor si legislatia aferenta, cu modificarile si completarile ulterioare.

Magazin Online– sistemul online care ii permite Vanzatorului sa transfere dreptul de proprietate asupra unor bunuri individual determintate catre Cumparator, in schimbul unui pret afisat in magazinul online.

Comanda– reprezinta solicitatea expresa a cumparatorului de a achizitiona bunurile dorite, dupa parcurgerea etapelor tehnice necesare si dupa citirea si exprimarea acordului cu privire la termenii si conditiile prezente

Comanda personalizata– reprezinta solicitarea expresa a cumparatorului de a isi personaliza un produs dupa dorintele acestuia, urmand a transmite vanzatorului toate detaliile referitoare la personificarea acestuia, contractul de vanzare urmand a fi incheiat numai dupa ce partile s-au pus de comun acord asupra detaliilor, specificatiilor si dupa plata pretului in integralitate.

Campanie– actiunea comerciala de a expune pe website un numar finit de produs, cu un stoc limitat, o perioada determinata de timp.

  1. Termeni si Conditii Generale

A. Dispozitii generale

Prezentii Termeni si Conditii sunt parte integranta din Contractul de vanzare-cumparare incheiat intre Cumparator si Vanzator si cuprinde drepturile si obligatiile mutuale ale partilor (asa cum este definit mai jos).

Prin plasarea comenzii, se incheie contractul de vanzare- cumparare iar cumparatorul se declara de acord cu Termenii si Conditiile prezente. In situatia in care sunt produse personalizate, contractul de vanzare –cumparare prevede dispozitii specifice insa, Termenii si Conditiile ce nu contravin dispozitiilor din contract sunt pe deplin aplicabile.

Prin accesarea website–ului, Cumparatorul declara faptul ca este major si are capacitatea deplina de exercitiu pentru incheierea actelor de dispozitie sau ca a primit permisiunea parintelui, ocrotitorului legal si ca poate incheia acte de dispozitie fie cu incuviintarea acestuia fie de catre parinte in numele minorului.

CONOX nu este in niciun fel raspunzator pentru pierderile unor ocazii sau oportunitati de afaceri sau pentru beneficiile nerealizate de catre utilizatorul site-ului sau de catre tertii cu care acesta se afla in raporturi juridice, ca urmare a nefunctionalitatii website-ului sau a site-urilor in legatura cu acesta, CONOX neavand un control asupra functionalitatii site-urilor respective, asupra continutului, serviciilor si produselor prezentate pe acele site-uri.

Informatiile publicate pe website sunt in scop informativ si nu reprezinta o oferta prin care se incheie un contract, asa cum intalnim definita in cuprinsul art. 1.188 alin. (1) Cod Civil. Oferta regasita pe site este DOAR cu titlu informativ si nu naste nicio obligatie contractuala.

Vanzatorul ia toate masurile necesare pentru ca informatiile publicate pe site, inclusiv descrierea produsului si pretul afisat (chiar si in cazul unui pret derizoriu) sa fie in orice moment corectat, completat, modificat. In ipoteza in care ar exista o eroare cu privire la un element regasit in oferta publicata pe site care a influentat comanda plasata, vanzatorul se angajeaza in a lua legatura de indata ce a constat eroare, urmand a oferi posibilitatea renegocierii fie prin reconfirmarea comenzii,fie prin anularea acesteia. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, intr-un termen de 48 ore, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat in timpul procesului de comanda, se va considera Comanda anulata si Cumparatorul va fi notificat despre aceasta prin email.

Informam faptul ca pot exista anumite diferente cu privire la culorile bunurilor astfel cum sunt prezentate pe site ( in realitate, ele pot sa fie diferite intrucat exista factori de natura tehnologica, inclusive setarile dispozitivului de pe care se plaseaza comanda sau factori de natura umana, felul in care este perceputa din fata ecranului). Fotogafiile si imaginile au doar rol ilustrativ, motiv pentru care va rugam sa cititi descrierea si specificatiile fiecarui produs. Prin plasarea comenzii, va asumati responsabilitatea cu privire la cele mentionate anterior.

Mentionam ca toate informatiile cu privire la livrare sunt doar cu titlu estimativ,ele putand varia de la caz la caz, insa ne asumam a face toate eforturile necesare pentru a livra bunurile in cel mai scurt timp.

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile si ofertele practicate, cu obligatia de a respecta prevederile legale. Ne rezervam dreptul de a face modificari in privinta continutului site-ului inclusiv cele referitoare la reduceri, cupoane promotionale sau alte asemenea. Toate ofertele afisate sunt doar in limita stocului disponibil si doar pentru perioada de timp afisata.

B. Plasarea comenzii

Prin plasarea unei comenzi, cumparatorul se declara de acord cu privire la bunurile comandate ( specificatii, pret, detaliile tehnice etc), metoda de plata si termenii de livare dar si in privinta politicii de retur, conform Termenilor si Conditiilor.

Plasarea unei comenzi constituie acordul clientului cu privire la incheierea contractului de vanzare–cumparare cu vanzatorul, CONOX.

Totodata, prin inregistrarea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul si cu privire la relatiile contractuale de comunicare dintre parti (e-mail).

In cazul in care se doreste a se modifica o comanda, in principiu, acest lucru nu este posibil, insa venim in sprijinul clientilor ori de cate ori se poate. Prin urmare, modificarea poate fi facuta daca este posibil, doar inainte de expedierea produsului, contactarea putand fi facuta la adresa de email sau numarul de telefon ( [email protected] / 0727/346906).

C. Contractul de vanzare-cumparare

  1. Incheierea contractului

Contractul de vanzare- cumparare se considera a fi incheiat in momentul plasarii comenzii, acest aspect semnificand acceptarea termenilor si conditiilor precum si suportarea riscurilor contractuale si respectarea drepturilor si obligatiilor ce recurg din contract.

Livrarea bunurilor urmeaza a se face numai in masura in care acestea sunt disponibile. De asemenea, societatea vanzatoare are dreptul de a retrage orice bun de la vanzare, fara notificare prealabila, oricand. In ipoteza in care s-a plasat o comanda iar produsul nu mai este pe stoc si nu poate fi adus in termenul convenit de parti, sumele achitate vor fi rambursate integral. In situatia platii cu cardul, suma urmeaza a fi returnata in acelasi cont de unde s-a facut plata.

  1. Termenii privitori la livrare si plata produselor comandate
  • LIVRAREA

Produsele comandate vor fi expediate prin intermediul serviciilor de curierat. La momentul predarii catre curier a produselor expediate, vanzatorul este eliberat de obligatia de predare, riscul transferandu-se in sarcina transportatorului, astfel cum este prevazut in cuprinsul art. 1.667 Cod Civil. La comenzile sub 450 lei cumparatorul achita transportul, iar la cele peste 450 lei, transportul este gratuit.

Livrarea coletelor se face in cel mai scurt timp posibil, in general in termen de 48 h de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazul in care produsul este personalizat, acesta urmand a se face potrivit art. 18 din O.U.G. 34/2015. Va informam si de faptul ca depindem de conditiile meteorologice, infrastructura rutiera, sarbatorile legale etc.

Toate coletele expediate de CONOX beneficiaza de posibilitatea DESCHIDERE COLET. Unele produse care sunt prin natura lor fragile au si optiunea asigurare colet ( de exemplu, cele care au geamuri de sticla). Insa, in privinta posibilitatii de a deschide coletul, aveti obligatia de a verifica coletul la momentul la care acecsta ajunge la dumneavoastra chiar si sub aspectul numarului de bucati, iar in ipoteza in care bunul nu este conform celui comandat sau prezinta defectiuni fizice, aveti dreptul de a refuza coletul. Niciun curier nu are dreptul de a va refuza posibilitatea de deschidere iar daca va confruntati cu aceasta problema, va rugam sa ne contactati telefonic.

  • ASIGURAREA COLETULUI

Serviciul asigurare colet este un alt serviciu gratuit fata de cel de deschidere colet care reprezinta un plus fata de serviciu deschidere colet. Astfel, aveti posibilitatea de a deschide coletul care are mentiunea ASIGURAT iar in situatia in care acesta prezinta deteriorari aveti dreptul de a refuza coletul si sa intocmiti un proces verbal semnat de dumneavoastra si curier. Niciun curier nu are dreptul de a va refuza posibilitatea de a verifica si de a intocmi acest proces verbal, iar daca va confruntati cu aceasta problema, va rugam sa ne contactati telefonic.

Cum puteti stii ca aveti coletul asigurat? Colegii nostri va pot contacta telefonic sau prin SMS inainte de expedierea produsului pentru a va aduce la cunostinta drepturile pe care le aveti. De asemenea, coletul va fi semnalat ca fiind fragil prin diverse stickere care vor fi lipite pe colet. Atat serviciul de DESCHIDERE COLET cat si ASIGURARE COLET sunt mentionate pe AWB.

Conform art. 20 din O.U.G. 34/2014, in cazul contractelor in care profesionistul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat in sarcina transportatorului din momentul in care coletul este predat catre acesta, vanzatorul fiind eliberat de aceasta obligatie.

Conform art. 1.660 Cod Civil, pretul consta intr-o suma de bani. Toate preturile afisate pe site-ul conox sunt exprimate in LEI si includ toate taxele aplicabile. Preturile produselor afisate pe website exclud costurile de livrare si costurile altor servicii optionale.

Pentru produsele personalizate, plata urmeaza a fi facuta in integralitate, in termenii si modalitatea prevazuta de contractul de vanzare cumparare specific acestora.

Transferul electronic semnifica pretul de achizitie inclusiv eventualele costuri aferente livrarii. Pretul tranzactiei se consider a fi achitat la momentul la care contul creditorului (CONOX) a fost alimentat cu suma de bani care a facut obiectul platii, astfel cum prevad dispozitiile art 1.497 Cod Civil.

  1. Drepturile si obligatiile partilor. Termenii de retur

Vanzatorul are obligatia de a livra Cumparatorului Bunurile comandate la pretul de achizitie convenit si Cumparatorul are obligatia de a achita pretul tranzactiei si de a primi Bunurile.

Cumparatorul este obligat sa furnizeze in Comanda informatii adevarate si corecte. Vanzatorul va considera toate datele puse la dispozitie de Cumparator, care sunt necesare incheierii Contractului de vanzare-cumparare, ca fiind adevarate si corecte.

Vanzatorul nu are nici o obligatie fata de Cumparator in legatura cu orice Cod de Conduita in sensul Art. 8 alin. 1 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Eventualele reclamatii referitoare la returnarea produselor, va solicitam sa le aduceti la cunostinta prin intermediul Formularului de contact sau pe adresa [email protected].

  • RETUR

Contractul de vanzare-cumparare incheiat prin mijloace de comunicare la distanta prevede posibilitatea de a se retrage din contract, in termen de 14 zile calendaristice, aplicandu-se in mod corespunzator art. 9 din O.U.G. 34/2014.

Returul produselor se poate accepta doar in conformitate cu termenii si conditiile prezente precum si cu respectarea dispozitiilor O.U.G. 34/2014, O.U.G. 140/2021.

Pentru a face un retur este necesar a completa Formularul de retur sau sa ne comunicati la adresa de email [email protected].

Dupa primirea cererii de retur, sunteti informat in cel mai scurt timp daca produsul se incadreaza in termenii si conditiile de retur.

In cazul in care produsul este acceptat la retur, se comunica detaliile cu privire la adresa la care urmeaza sa fie expediat produsul, costul de retur fiind suportat de catre client. Daca coletul este cu plata transportului ramburs, CONOX va refuza primirea. Orice deteriorare a produsului pe timpul transportului de retur este in sarcina cumparatorului.

In caz de acceptare a returului, suma va fi rambursata clientului existand si posibilitatea de a se percepe o taxa de aducere la conformitate cuprinsa intre 0% si 75% din valoarea produsului, in conformitate cu dispozitiile O.U.G. 34/2014. Lipsa acordului Clientului de achitare a taxei va duce la refuzarea preluarii returului. In cazul in care Clientul refuza returul produsului, acesta va fi tinut la dispozitia Clientului o perioada de 5 zile lucratoare in depozitul Vanzatorului. Ulterior acestei perioade, produsul va fi eliminat in conditii de mediu la o unitate avizata.

In cazul in care returul este refuzat, produsul este inapoiat clientului, cu obligatia acestuia de a suporta costul transportului. In cazul in care clientul refuza primirea coletului, acesta urmeaza a ajunge in depozitul vanzatorului, clientul avand posibilitatea de a il ridica in termen de 5 zile ( lucratoare) prin intermediul serviciilor de curierat. In caz contrar, produsul urmeaza a fi casat, clientul asumandu-si riscul pierderii acestuia ca urmare a neconformarii termenilor si conditiilor prezente.

  • CONDITII PENTRU ACCEPTAREA RETURULUI
  1. Produsul trebuie sa fie in mod obligatoriu curatat si igienizat CORESPUNZATOR.
  2. Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat.
  3. Nu se pot returna produse care prezinta rupturi, deteriorari, interventii neautorizate ori prezinta urme de uzura sau folosire excesiv, lovituri, socuri mecanice/ electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  4. Recomandam ca acesta sa fie ambalat fie in ambalajul original, fie intr-un ambalaj corespunzator produsului, cu interioarele de protectie. In caz contrar, clientul urmeaza a fi responsabil de diminuarea valorii produselor care rezulta din manipularea acestora.
  5. Produsele sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu este necesar a fi prezent in ipoteza in care se doreste a se returna produse dupa cum urmeaza:
  • pentru produsele de bacanie, acestea – pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nedesfacute si nefolosite)
  • Produse comsumabile (pungi, folii si recipient pentru vidat, filtre, accesorii, role si alte asemenea) – pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nedesfascute si nefolosite)
  • Folii pentru telefoane, tablet, ebook readere- pot fi returnate doar daca sunt sigilate ( nedesfacute si nefolosite)

NU POT FI ACCEPTATE LA RETUR

  1. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, produsele ce pot lua contact cu pielea ( dispozitive de igiena intima, aparate de masaj, aparate de masaj intim, cosmetice, lenjerie intima, lenjerie de pat, prosoape, pilote etc) – pot fi returnate doar daca nu au fost desfacute, nu au fost folosite si sunt sigilate.
  2. Produse care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia- produse personalizate
  3. Produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre si alte asemenea);
  4. Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautoriazate, prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, lovituri, socuri mecanice/ electrice, produsele carora le lipsesc accesorii;
  5. Produse care nu au fost instalate sau folosite in conformitate cu manualul de utilizare al producatorului;
  6. Produse trimise eronat in coletul de retur (Nu se accepta returul daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat)
  7. Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  8. Produse precum cumulatori, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  9. Nu se accepta returul daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat.
  10. In cazul achizitionarii mai multor produse din acelasi model, se accepta returul doar daca UNUL singur a fost desigilat sau dezambalat.
  11. Conform legislatiei in vigoare, consumatorul profesionist nu are drept de retur, acesta neavand calitatea de consumatori in sensul aratat de O.U.G. 34/2014.
  • CUM SE EFECTUEAZA RETURUL

Returul se va efectua prin intermediul unei firme de curierat, iar costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client. Conform Ordonantei nr. 34/2014, CONOX nu suporta si nu poate fi obligata sa suporte cheltuielile de retur. Costurile de retur sau orice alte cheltuieli directe cad exclusiv in sarcina consumatorului.

Suntem raspunzatori a raspunde clientului in cel mai scurt timp, raspuns ce cuprinde adresa la care acesta trebuie sa expedieze produsul precum si obligatia de a nota pe documentul de transport (AWB) numarul comenzii sau facturii, urmand a ne instiinta despre expedierea produsului prin e-mail.

Coletele care nu au trecut pe AWB datele specificate mai sus sau despre care nu am fost informati precum si cele care au fost transmise cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta), nu vor fi receptionate.

Daca clientul alege sa se retraga din contract, CONOX va rambursa orice suma primita, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra, cu exceptia comenzilor achitate cu cardul, caz in care rambursarea urmeaza a fi efectuata in contul din care a fost platit produsul.

In situatia in care in pretul tranzactiei sunt incluse servicii care au fost utilizate de catre Cumparator (ex: card cadou, voucher cadou), pretul tranzactiei va fi ajustat corespunzator, fiind retinuta de catre vanzator contravaloarea serviciilor utilizate. In cazul in care cumparatorul plateste o comanda cu un voucher, discountul (egal cu valoarea voucherului) se imparte intre produsele din comanda, direct proportional cu valoarea fiecaruia. In cazul returului unei astfel de comenzi, se va putea reutiliza soldul rezultat ca urmare a stornarii, nu se va rambursa soldul.

Prin prezentii Termeni si Conditii, Cumparatorul a luat la cunostinta si este de acord ca Vanzatorul are dreptul sa se retraga din Contractul de vanzare-cumparare incheiat cu un Cumparator care, pe parcursul altor relatii contractuale cu Vanzatorul, si-a incalcat deja material obligatiile care ii reveneau (refuzul repetat de preluare a Comenzii). Incalcarea materiala a oricaror acorduri anterioare cu Vanzatorul este considerata o incalcare semnificativa in sensul Art. 1551 alin. 1 din Codul Civil si Vanzatorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vanzare-cumparare ca urmare a unei astfel de incalcari.

4 . Garantia contra viciilor. Garantia pentru buna functionare

Toate produsele comercializate de CONOX beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni in cazul persoanelor fizice, respectiv 12 luni in cazul consumatorului profesionist. Termenul curge de la data achizitiei. In cazul in care Bunurile, ambalajele acestora sau manualul inclus stipuleaza o durata medie de utilizare a Bunurilor, termenul va fi redus la aceasta durata.

Drepturile si obligatiile partilor din raportul juridic contractual sunt guvernate de prevederile art. 1671 si urmatoarele din Codul Civil precum si de prevederile Legea 449/2003 si de orice alt act normativ in vigoare ce are ca obiect reglementarea politicilor de garantie.

La momentul transferarii dreptului de proprietate, vanzatorul garanteaza faptul ca bunul nu prezinta defecte si este in conformitate cu ceea ce partile au convenit. In lipsa unui acord asupra anumitor elemente/ caracteristici ale bunului, vanzatorul garanteaza pentru toate proprietatile mentionate in descriere. In ipoteza in care exista o eroare materiala in privinta descrierii produsului, eroare ce nu a fost remediata pana la transmiterea produsului catre client, vanzatorul suporta riscul acesteia, urmand fie a returna contravaloarea produsului, fie a inlocui produsul.

Garantia NU ACOPERA problemele cauzate de uzura normala, de neglijenta, utilizare necorespunzatoare a produsului sau deteriorari, astfel cum este prevazut si in cuprinsul art. 1.717 Cod Civil

Potrivit art. 1.718 Cod Civil, sub sanctiunea decaderii din dreptul de garantie, cumparatorul trebuie sa notifice defectiunea inainte de implinirea termenului de garantie.

Pentru a confirma drepturile care deriva din Garantii, cumparatorul este obligat sa dovedeasca existenta unui contract de vanzare-cumparare intre Cumparator si Vanzator. De asemenea, vanzatorul are dreptul de a solicita dovada confirmarii comenzii si dovada platii.

Cumparatorul are obligatia de a aduce la cunostinta despre eventualele nereguli, defectiuni prin formularul de retur sau la adresa de email [email protected]. De asemenea, este obligat sa ofere o descriere a defectului in detaliu, avand posibilitatea de a transmite chiar si mijloace material de proba ( fotografii, inregistrari video).

Cumparatorul nu are drept de garantie in situatia in care cunostea despre existenta defectiunii la momentul incheierii contractului sau daca si-a asumat riscul ori daca defectiunea rezulta din culpa acestuia.

De la momentul receptionarii produsului in depozitul CONOX, acesta urmeaza a fi reparat sau inlocuit intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii, astfel cum este prevazut si in cuprinsul dispozititiilor art. 12 din O.U.G. 140/2021. Totodata, potrivit art. 12 alin. (4) din O.U.G. 140/2021 in situatia in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au fost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte ca neconformitatea sa fie constatata sau in cazul in care bunurile respective urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.

In cazul in care produsul este reparat, termenul de garantie se prelungeste cu timpul de nefunctionare a Bunului din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator ( art. 12 alin. (5) din O.U.G.. 140/2021).

In cazul in care garantia este acordata prin reducerea de pret, aceasta urmeaaza a fi facuta potrivit art. 13 din O.U.G. 140/2021. Astfel, reducerea de pret este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate.

Garantia nu acopera defectele fizice (lovituri, crapaturi, ciobituri, componente/piese arse sau plesnite), etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produse utilizate in conditii neadecvate, setari si instalari incorecte, contactul cu lichide, interventia mecanica sau plastic asupra produselor, conecatarea sau deconectarea anumitor component in timpul functionarii echipamentelor.

  1. Prevederi finale

Limba de comunicare dintre Vanzator si Cumparator si limba Contractului de vanzare-cumparare este limba romana. Toate Contractele de vanzare-cumparare incheiate sunt arhivate electronic de catre Vanzator si nu sunt disponibile tertilor.

In cazul in care orice prevedere a Termenilor si Conditiilor devine, din orice motiv, nula sau inaplicabila, restul Termenilor si Conditiilor vor ramane neafectate.

Vanzatorul poate schimba sau modifica Termenii si Conditiile. Termenii si Conditiile modificate vor intra in vigoare de la data publicarii lor. Drepturile si obligatiile anterioare atat ale Vanzatorului cat si ale Cumparatorului vor ramane neafectate.

In cazul introducerii unui element international in tranzactia bazata pe Contractul de vanzare-cumparare, partile contractante convin ca relatia dintre ele sa fie guvernata de legislatia Romana. Drepturile consumatorului care deriva din legislatia aplicabila in general vor ramane aceleasi.

Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator pentru nici o pierdere, ranire sau paguba materiala, directa sau indirecta, cauzata de orice defect al Bunurilor livrate, decat in situatia in care pierderea, ranirea sau paguba materiala respectiva deriva din neglijenta, omisiunea sau intentia Vanzatorului.

Compare