0,00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

RON
  • RON
  • EUR
0,00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

AcasăPolitica de retur si garantie

Politica de retur si garantie

Politica de Retur
Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, prin intermediul Formularului de contact sau pe adresa [email protected].
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si in conformitate cu prevederile OUG 140/2021 si OUG nr. 34/2014.
In cazul persoanelor juridice (care nu au calitate de consumator), ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor, percepând o taxa de diminuare a valorii acestora sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Produsele care fac obiectul comenzilor online pot fi returnate fara a invoca vreun motiv, intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora, cheltuielile de returnare fiind suportate de consumator. Toate produsele returnate trebuie sa fie curate, igienizate si trimise in ambalajul original, fara rupturi sau deteriorari, cu ambalajele interioare de protectie. Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile si/sau cadourile cu care a fost livrat. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipularea acestora.
Daca produsul returnat nu corespunde conditiilor mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a opri o taxa de aducere la conformitate sau de a respinge cererea de retur.
In cazul unui retur, daca acesta este refuzat de catre departamentul abilitat, produsul este expediat inapoi catre client cu taxa de transport aferenta. Daca produsul nu este ridicat de catre client, acesta se intoarce in depozitul nostru, de unde il poate ridica de la urmatoarea adresa:
Soseaua Industriala nr. 6, Cladirea C1.16, Constanta – Incinta Parc Logistic, Romania.
Produsul va fi depozitat pentru o perioada de 5 zile, dupa care, daca nu este ridicat de catre client, se va incepe procesul de casare al acestuia.
Instructiuni pentru retur:
  • Notati pe documentul de transport (AWB) numarul comenzii/facturii, iar apoi trimiteti-ne informatii despre expedierea produsului prin e-mail.
  • Coletele care nu au trecut pe AWB datele specificate, cele de care nu am fost informati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta), nu vor fi receptionate.
In cazul in care ati comandat din greseala alt model, il puteti returna pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul, cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate.
Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul.
In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru, in limita sumei achitate catre noi.
Mentiuni importante:
Toate produsele expediate de CONOX au optiunea „deschidere colet”.
Va oferim posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate sunt in stare perfecta, inainte de a le ridica. Daca, in urma deschiderii coletului, constatati ca produsul nu este in stare perfecta si prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, va rugam sa refuzati comanda.
In cazul refuzului comenzii, trebuie sa completati un Proces Verbal de Constatare, in prezenta curierului. Acest proces verbal nu poate fi completat dupa plecarea curierului, riscul deteriorarilor fiind transferat consumatorului conform OUG 34/2014, articolul 20.
Produse fragile si voluminoase:
Produsele fragile si voluminoase, care necesita o atentie deosebita pe durata transportului, vor beneficia de asigurare din partea CONOX. La primirea coletului, este necesar sa efectuati o verificare fizica pentru a identifica eventualele daune provocate in timpul transportului. In cazul in care se constata daune fizice, este intocmit un proces verbal constatator in prezenta agentului livrator. In aceasta situatie, CONOX va proceda catre inlocuirea produsului afectat sau, dupa caz, va rambursa contravaloarea sumei achitate. Orice reclamatie inaintata dupa termenul comunicat, nu va fi luata in considerare!
Cum stii daca produsul tau este asigurat?
Colegii nostri te pot contacta telefonic sau printr-un SMS inainte de expedirea produsului pentru a-ti aduce la cunostinta drepturile pe care le ai. De asemenea, coletul tau va fi semnalat ca fiind fragil.
Returul produselor cu voucher:
Daca la finalizarea comenzii ati aplicat un cod de reducere (voucher), in cazul unui retur, contravaloarea acestuia nu va fi returnata.
Conditii speciale pentru returnare:
  1. Bacanie (cafea, ceai si altele): Pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  2. Electrocasnice mici: Daca au fost desigilate si testate de catre client, recomandam sa fie curatate si igienizate.
  3. Electrocasnice mari: Daca au fost desigilate si testate de catre client, recomandam ca produsele sa fie curatate si igienizate.
  4. Consumabile (pungi, role, folii si recipiente pentru vidat, filtre, accesorii etc.): Pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
  5. Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere: Pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
Produse de ingrijire personala (dispozitive de igiena, dispozitive de ingrijire personala, aparate de masaj, aparate de masaj intim, cosmetice etc.) nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau igiena.
Articole pentru casa (lenjerii de pat, perne, pilote, prosoape, halate, papuci de casa etc.) nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau igiena.
Produse confectionate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
Politica de Garantie
Toate produsele comercializate de CONOX beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 de luni pentru persoanele fizice, respectiv 12 luni pentru persoanele juridice, de la data achizitiei.
Pentru orice situatie de garantie, ne puteti contacta direct prin formularul de contact sau la adresa de email [email protected].
  • Produsele identificate in certificat pe baza denumirii comerciale si a codului de produs beneficiaza de garantie in termenul specificat pentru fiecare in parte, termenul de garantie calculandu-se de la data facturarii fiecarui produs in parte.
  • Durata medie de utilizare a produselor este stabilita in manualul de utilizare.
  • Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele lucratoare.
  • Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data notificarii.
  • Remedierea deficientelor aparute in perioada de garantie se face, in primul rand, prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data notificarii.
  • In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuirea produselor neconforme, termenul de garantie comerciala incepe sa curga de la data inlocuirii cu un produs nou.
  • Garantie se acorda in conformitate cu legile in vigoare la data cumpararii, pentru defectiunile de natura hardware, si nu include operatiuni de curatare, intretinere sau asistenta tehnica.
  • Produsele au in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul de utilizare.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Garantia nu acopera:
  1. Produsele care prezinta defecțiuni datorate manipularii necorespunzatoare, instalarii improprii, folosirii in neconcordanta cu instructiunile de utilizare sau in alt scop decat cel declarat de producator.
  2. Produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, elemente rupte sau lipsa, arsuri, alte daune cauzate de socuri mecanice, termice sau electrice.
  3. Produsele carora li s-a schimbat starea initiala prin interventii software sau hardware neautorizate de catre producator.
  4. Produsele si materialele consumabile, declarate ca atare de catre producator, atat cele vandute separat, cat si cele aflate in componenta produselor (ex: baterii, accesorii, benzi sigilare, filtre, senzori etc.). Acumulatorii (bateriile reincarcabile) beneficiaza de 6 (sase) luni garantie de la data achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel in manualul de utilizare.
  5. Produsele la care s-au folosit consumabile reconditionate sau alte consumabile decat cele recomandate de producator.
  6. Produsele al caror certificat de garantie lipseste sau a fost modificat.
  7. Produsele cu etichetele de identificare sau sigilii dezlipite, deteriorate sau ilizibile.
Mentiuni importante:
  • Recomandam ca produsul sa fie insotit de ambalajul original pentru a se asigura integritatea produsului pe durata transportului. Societatea nu isi va asuma raspunderea pentru produsele care ajung deteriorate la sediul nostru.
  • In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau costul transportului.
  • Garantie este valabila doar pe teritoriul Romaniei.
  • In cazul defectarii produsului, societatea nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru orice prejudicii ar putea suferi beneficiarul, obligatia noastra fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect.
Solutionarea garantiilor se va face exclusiv prin intermediul firmelor de curierat. Transportul produselor catre si de la service-ul autorizat va fi acoperit de catre magazin doar in cazul solicitarilor fondate.
Compare