RETURNARI SI GARANȚIE – CONOX

Politica de returnare

Noi ne dorim si facem tot posibilul ca sa fiti pe deplin multumiti de cumparaturile efectuate online pe website-ul nostru www.conox.ro, totusi, in cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna in baza prevederilor legale in vigoare.

Legislatia romana in domeniul comertului electronic si a regimului contractelor la distanta (Ordonanta OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 427, in data de 11 iunie 2014) prevede urmatoarele: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului”.

Prin urmare, puteti returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara a vi se cere motivul pentru care ati luat aceasta decizie. Denuntarea de contract se face numai in scris. Pot fi returnate in baza acestor prevederi legale doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit – factura fiscala si chitanta, dupa caz). In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra sau prin mandat postal.

In baza Art. 16, lit. e) produsele din categoria consumabilelor – pungi, folii si role pentru aparatele de vidat – si produsele alimentare – ceai, cafea – sau suplimentele naturale nu sunt acceptate ca si retur daca au fost desigilate. Se accepta retur doar pentru acele produse din categoriile mentionate care sunt sigilate.

Nu puteti returna un produs care are defecte provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram ca produsele de pe website-ul www.conox.ro ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.

Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.

Daca ati comandat din greseala alt model, puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul, cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate.

Taxele aferente transportului pentru produsele returnate este suportat de catre dumneavoastra. Transportul este suportat de catre noi, daca in colet nu a fost produsul comandat de dumneavoastra. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.

Ridicarea coletului se va face de catre curierii contractati de catre noi, iar taxele de transport, acolo unde este cazul, se vor retine din suma ce urmeaza a fi restituita.

Categorii de produse cu conditii speciale de retur

Dormitor / Baie (lenjerii de pat, prosoape)
trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi, cu etichetele originale.

Produse de ingrijire personala (pasta de dinti, apa de gura, crema corp si altele)
din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.

Bacanie (cafea, ceai, ulei de masline si altele)
pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

Electrocasnice mici
in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat.

Electrocasnice mari
in cazul unui retur, produsul trebuie sa fie curatat si igienizat.

Consumabile (pungi, role, folii si cutii pentru vidat)
pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).

Toate produsele returnate trebuie sa fie trimise in ambalajul original, fara rupturi sau deteriorari, cu ambalajele interioare de protectie. In cazul in care produsul trimis retur nu corespunde conform celor mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a opri o taxa de aducere la conformitate de pana la 20% din valoarea produsului ori de a respinge cererea dumneavoastra.

Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa contact@conox.ro sau ne puteti contacta telefonic la 0724332266.

Garantia produselor

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale; ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992, actualizata, privind protectia consumatorilor si ORDONANTA DE URGENTA nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri.

Garantia oferita de catre www.conox.ro este de 24 luni pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este 12 luni de la data receptionarii produsului.

Pentru o solicitare de garantie, va rugam sa ne contactati pe adresa contact@conox.ro. In e-mail, va rugam sa ne comunicati numarul facturii/comenzii, modelul/seria produsului si o descriere cat mai amanuntita a problemei.

Solutionarea garantiei se face gratuit la sediul CONOX in termen de maximum 15 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului, transportul produselor fiind suportat de catre client.

Produsele trimise spre service trebuie sa fie curatate, igienizate si insotite de certificatul de garantie si factura de achizitie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente sau nu corespund cerintelor mentionate, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Garantia nu acopera:

  • produsele care, in opinia specialistilor nostri, prezinta defectiuni datorate manipularii, instalarii improprii, folosirii in neconcordanta cu instructiunile de utilizare sau in alt scop decat cel declarat de producator;
  • produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, elemente rupte sau lipsa, arsuri sau alte daune cauzate de socuri mecanice, termice sau electrice;
  • produsele carora li s-a schimbat starea initiala prin interventii neautorizate de producator;
  • produsele si materialele consumabile, declarate ca atare de producator, atat cele vandute separat, cat si cele aflate in componenta produselor;
  • produsele al caror certificate de garantie lipseste sau a fost modificat;
  • produsele cu etichete de identificare sau sigilii dezlipite, deteriorate, ilizibile, sau ale caror componente de identificare nu corespund cu cele din certificatul de garantie.

Mentiuni importante

CONOX nu va elibera duplicat dupa certificatul de garantie.

In cazul defectarii produsului, CONOX nu va putea fi facut raspunzator pentru orice alte prejudicii ar putea suferi beneficiarul, obligatia noastra fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect.

Remedierea deficientelor aparute in perioada de garantie se face, in primul rand, prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora. Daca repararea sau inlocuirea nu sunt posibile, puteti alege orice produs din portofoliu nostru in limita sumei achitate, sau puteti solicita restituirea acesteia.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare.

Recomandam ca produsele trimise spre departamentul de service sa fie in ambalajul original, sau cel putin un ambalaj adecvat. CONOX nu isi va asuma raspunderea pentru produsele care ajung deteriorate la sediul nostru.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor.