!In cazul in care pretul este disproportionat fata de valoarea bunului, vanzarea este anulabila.
!! Singurul canal de comunicare pentru solicitarile de retur si garantie este adresa de email contact@conox.ro . Orice alta solicitare venita pe un alt canal de comunicare, nu va fi luata in considerare.
Returul produselor
Noi ne dorim si facem tot posibilul ca sa fiti pe deplin multumiti de cumparaturile efectuate online pe website-ul nostru, www.conox.ro. Totusi, in cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna in baza prevederilor legale in vigoare.
Pentru a returna produse, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- Citeste termenii si conditiile in care se pot returna produsele.
- Contacteaza-ne pe adresa de e-mail contact@conox.ro si precizeaza toate detaliile legate de comanda (numarul comenzii, numarul facturii, contul bancar, nume titular cont, numarul de telefon).
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs, la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- Noteaza pe documentul de transport (AWB) numarul comenzii/ facturii, iar apoi trimite-ne informatii despre expedierea ta pe e-mail. Coletele care nu au trecut pe AWB datele specificate, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta), nu vor fi receptionate.
- Dupa receptionarea si verificarea produselor, vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor percepand o taxa de diminuare a valorii acestora sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora, cheltuielile de returnare fiind suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur, taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
Toate produsele returnate trebuie sa fie curatate, igienizate de catre o firma autorizata si trimise in ambalajul original, fara rupturi sau deteriorari, cu ambalajele interioare de protectie. In cazul in care produsul trimis retur nu corespunde conform celor mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a opri o taxa de aducere la conformitate sau de a respinge cererea dumneavoastra.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii produsului. www.conox.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.
Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.
Daca ati comandat din greseala alt model, puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca, atat produsul, cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate.
Mentiuni importante
Toate produsele expediate de www.conox.ro au optiunea ”deschidere colet”.
Produsele fragile si voluminoase, care necesita o atentie deosebita pe durata transportului, vor beneficia de asigurare din partea www.conox.ro. La primirea coletului, este necesar sa se efectueze o verificare fizica pentru a identifica eventualele daune provocate in timpul transportului. In cazul in care se constata daune fizice, este intocmit un proces verbal constatator in prezenta agentului livrator. In aceasta situatie, www.conox.ro va proceda catre inlocuirea produsului afectat sau, dupa caz, va rambursa contravaloarea sumei achitate. Orice reclamatie inaintata dupa termenul comunicat, nu va fi luata in considerare!
Cum stii daca produsul tau este asigurat? Colegii nostri te pot contacta telefonic sau printr-un SMS inainte de expedirea produsului pentru a iti aduce la cunostinta drepturile pe care le ai. De asemenea, coletul tau va fi semnalat ca fiind fragil.
Daca la finalizarea comenzii ati aplicat un cod de reducere (voucher), in cazul unui retur, contravaloarea acestuia nu va fi returnata.
Categorii de produse cu conditii speciale de retur
Dormitor / Baie (lenjerii de pat, pilote, perne, prosoape, halate, papuci casa)
din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate.
Produse de ingrijire personala (pasta de dinti, apa de gura, crema corp, dispozitive de igiena, aparate de masaj intim, etc.)
din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate.
Bacanie (cafea, ceai si altele)
pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Electrocasnice mici
in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie curatate si igienizate de catre o firma autorizata.
Electrocasnice mari
in cazul unui retur, produsul trebuie sa fie curatat si igienizat de catre o firma autorizata.
Consumabile (pungi, role, folii si recipiente pentru vidat, filtre, creioane, articole de birotica si papetarie, folii de protectie telefoane si tablete, accesorii, etc)
pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
Garantia produselor
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale; ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992, actualizata, privind protectia consumatorilor si ORDONANTA DE URGENTA nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Garantia oferita de catre www.conox.ro este de 24 luni pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este 12 luni de la data receptionarii produsului.
Pentru o solicitare de garantie, va rugam sa ne contactati pe adresa contact@conox.ro. In e-mail, va rugam sa ne comunicati numarul facturii/comenzii, modelul/seria produsului si o descriere cat mai amanuntita a problemei.
Solutionarea garantiei se face gratuit la sediul CONOX in termen de maximum 15 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului, transportul produselor fiind suportat de catre client.
Produsele trimise spre service trebuie sa fie curatate, igienizate si insotite de certificatul de garantie si factura de achizitie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente sau nu corespund cerintelor mentionate, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia nu acopera:
–produsele care, in opinia specialistilor nostri, prezinta defectiuni datorate manipularii, instalarii improprii, folosirii in neconcordanta cu instructiunile de utilizare sau in alt scop decat cel declarat de producator;
-produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, elemente rupte sau lipsa, arsuri sau alte daune cauzate de socuri mecanice, termice sau electrice;
-produsele carora li s-a schimbat starea initiala prin interventii neautorizate de producator;
– produsele si materialele consumabile, declarate ca atare de producator, atat cele vandute separat, cat si cele aflate in componenta produselor;
-produsele al caror certificate de garantie lipseste sau a fost modificat;
-produsele cu etichete de identificare sau sigilii dezlipite, deteriorate, ilizibile, sau ale caror componente de identificare nu corespund cu cele din certificatul de garantie.
Mentiuni importante
CONOX nu va elibera duplicat dupa certificatul de garantie.
In cazul defectarii produsului, CONOX nu va putea fi facut raspunzator pentru orice alte prejudicii ar putea suferi beneficiarul, obligatia noastra fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect.
Remedierea deficientelor aparute in perioada de garantie se face, in primul rand, prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora. Daca repararea sau inlocuirea nu sunt posibile, puteti alege un alt produs din portofoliul nostru sau, in functie de caz, vom restitui un procent din suma achitata.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare.
Recomandam ca produsele trimise spre departamentul de service sa fie in ambalajul original, sau cel putin un ambalaj adecvat. CONOX nu isi va asuma raspunderea pentru produsele care ajung deteriorate la sediul nostru.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 12 h de la intrarea in posesie a produselor.