Intrebari frecvente
LIVRARI & RETURNARI
In cat timp ajunge comanda?
Magazinul online Conox livreaza produsele in termen de 24-48 ore dupa primirea mailului de confirmare a expedierii comenzii. Pentru mai multe detalii despre livrare, te rugam sa accesezi Metoda de livrare.
Pot schimba adresa de livrare a comenzii mele?
Schimbarea adresei de livrare este posibila doar inainte de confirmarea finala a comenzii si de trimiterea acesteia catre tine. Pentru alte intrebari legate de acest subiect, dar si pentru schimbarea adresei de livrare, te rugam sa contactezi departamentul nostru de Servicii clienti la [email protected]
Ce se intampla daca nu sunt acasa cand soseste comanda?
Daca pachetul nu poate fi livrat, vei fi contactat telefonic de catre curier. In cazul in care contactul nu se poate efectua, coletele raman la curierul zonal 7 zile, dupa care revin la magazinul online Conox.
Cum pot returna produsele achizitionate?
Ca si client Conox, ai posibilitatea de a anula o comanda plasata in magazinul nostru online. Dupa primirea bunurilor, poti solicita returnarea in termen de 14 zile, in conformitate cu termenii si conditiile noastre de retur. Te rugam sa completezi formularul de contact , iar echipa noastra va prelua solicitarea cat mai curand posibil.
Voi primi o confirmare de retur, in cazul in care decid sa returnez produsele?
De indata ce vom primi si examina produsul returnat, iti vom trimite o confirmare via email la adresa furnizata. Banii vor fi inapoiati de asemenea, in termenul comunicat in functie de metoda de plata.
Pot comanda produsele la un sediu de curierat?
Poti alege ca produsele comandate sa ajunga la un sediu central de curierat. Pentru a evita eventuale neplaceri, te rugam sa incluzi toate detaliile necesare pentru livrarea la sediul dorit.
Cum procedez daca produsele comandate sunt deteriorate in timpul transportului sau au un defect de fabricatie?
Daca observi ca produsele comandate au fost deteriorate in timpul transportului, imediat cum ajung la tine, te rugam sa pastrezi documentele de livrare si sa ceri curierului sa confirme in scris daunele. Poti citi mai multe detalii despre procedura de asigurare a coletului in sectiunea „Mentiuni importante” de aici.
Daca observi alte defecte din punct de vedere tehnic, te rugam sa ni le descrii cat mai in detaliu, in scris, pe formularul de contact.
Daca observi alte defecte din punct de vedere tehnic, te rugam sa ni le descrii cat mai in detaliu, in scris, pe formularul de contact.
PLATI & ALTE INFORMATII DESPRE COMENZI
Ce metode de plata sunt disponibile in magazinul online Conox?
– Plata ramburs
– Plata prin transfer bancar
– Plata cu cardul
– Plata prin transfer bancar
– Plata cu cardul
Exista o comanda minima?
Magazinul online CONOX nu impune o suma minima cand vine vorba de comenzi.
Cum procedez in cazul in care comanda mea este incompleta sau gresita?
Daca un produs apare pe factura si pe biletul de livrare, dar nu este inclus in colet, sau nu este cel dorit, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil folosind formularul de contact.
Cum pot contacta reprezentantii magazinului online Conox?
Pentru orice nelamurire, iti stam la dipozitie pe chat-ul nostru de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 16:00. Asteptam cu nerabdare feedback-ul tau! Pentru alte cereri, comentarii, sugestii, laude sau critici, te rugam sa ne contactezi pe formularul de contact.






