LIVRARI & RETURNARI

Magazinul online Conox livreaza produsele in termen de 24-48 ore dupa primirea mailului de confirmare a expedierii comenzii. Pentru mai multe detalii despre livrare, te rugam sa accesezi Metoda de livrare.

Schimbarea adresei de livrare este posibila doar inainte de confirmarea finala a comenzii si de trimiterea acesteia catre tine. Pentru alte intrebari legate de acest subiect, dar si pentru schimbarea adresei de livrare, te rugam sa contactezi departamentul nostru de Servicii clienti la info@conox.ro .

Daca pachetul nu poate fi livrat, vei fi contactat telefonic de catre curier. In cazul in care contactul nu se poate efectua, coletele raman la curierul zonal 7 zile, dupa care revin la magazinul online Conox.

Ca si client Conox, ai dreptul de a anula orice comanda facuta in magazinul nostru online. Odata ce ai primit bunurile, poti returna comanda in termen de 14 zile.
Pentru a face asta, te rugam sa completezi formularul de contact, iar departamentul nostru de Servicii Clienti va prelua solicitarea in cel mai scurt timp posibil.

De indata ce vom primi si examina produsul returnat, iti vom trimite o confirmare via email la adresa furnizata. Banii vor fi inapoiati de asemenea, cat mai curand posibil.

Poti alege ca produsele comandate sa ajunga la un sediu central de curierat. Pentru a evita eventuale neplaceri, te rugam sa incluzi toate detaliile necesare pentru livrarea la sediul dorit.

Daca observi ca produsele comandate au fost deteriorate in timpul transportului, imediat cum ajung la tine, te rugam sa pastrezi documentele de livrare si sa ceri curierului sa confirme in scris daunele. Poti citi mai multe detalii despre procedura de asigurare a coletului in sectiunea “Mentiuni importante” de aici.
Daca observi alte defecte din punct de vedere tehnic, te rugam sa ni le descrii cat mai in detaliu, in scris, pe formularul de contact.

PLATI & ALTE INFORMATII DESPRE COMENZI

– Plata ramburs
– Plata prin transfer bancar
– Plata cu cardul

Magazinul online CONOX nu impune o suma minima cand vine vorba de comenzi.

Daca un produs apare pe factura si pe biletul de livrare, dar nu este inclus in colet, sau nu este cel dorit, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil folosind formularul de contact.

Pentru orice nelamurire, iti stam la dipozitie pe chat-ul nostru de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 16:00.

Asteptam cu nerabdare feedback-ul tau! Pentru alte cereri, comentarii, sugestii, laude sau critici, te rugam sa ne contactezi pe formularul de contact.